Navegació

  • Salta al contigut
Subir
Generalitat Valenciana

Vicepresidència segona i Conselleria de Presidència

Val Cas
  • Vicepresidència segona i Conselleria de Presidència
  • Transparència i Participació
  • Participació
  • Transparència i Bon Govern
  • Oficina de Control de Conflictes d’Interessos (OCCI)
  • twitter
  • youtube
  • facebook
  • instagram
Carpeta ciutadana
Estàs en
  1. Inici
  2. Transparència i Participació
  3. Newsletter
  4. Butlletins anteriors
  5. Febrer 2019

Febrer 2019 - Transparencia y Participación

Butlletins anteriors

Ves enrere Febrer 2019

Febrer 2019

  • «Diàlegs de Dones per la Pau en la Mediterrània» reflexiona sobre el paper de les dones en la prevenció de conflictes i la construcció de la pau

    «Diàlegs de Dones per la Pau en la Mediterrània» reflexiona sobre el paper de les dones en la prevenció de conflictes i la construcció de la pau
    • Més de 190 persones, expertes i activistes, van assistir a les conferències i sessions de «Diàlegs de dones per la pau» que es va celebrar a Alacant, un punt de trobada per donar visibilitat i reflexionar sobre el lideratge femení en els processos de pau, i també sobre la necessitat de tallar les conseqüències que els conflictes armats tenen sobre les dones i la infància, com és el cas de la violència sexual. Conferències, taules redones i debats que s'han articulat al voltant dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030 de l'ONU.
    + info
    Ver más
    Compartir por correo electrónico Compartir en Twitter Compartir en Facebook Compartir
  • La Generalitat activa el Sistema d'Alertes per previndre la corrupció en l'administració

    La Generalitat activa el Sistema d'Alertes per previndre la corrupció en l'administració
    • El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat la resolució que implica la posada en marxa oficial d'aquesta nova eina anticorrupció, en entrar en vigor el títol de la Llei 22/2018 relatiu al Sistema d'Alertes. Este nou instrument està integrat per les bases de dades necessàries dels organismes i l'Administració de la Generalitat. D'aquesta manera, es podran detectar situacions probables de risc, fins i tot abans que es produïsquen irregularitats o males pràctiques.
    + info
    Ver más
    Compartir por correo electrónico Compartir en Twitter Compartir en Facebook Compartir
  • Transparència obri a la participació ciutadana el I Pla Biennal de Transparència 2019-2021 de la Generalitat

    Transparència obri a la participació ciutadana el I Pla Biennal de Transparència 2019-2021 de la Generalitat
    • El I Pla Biennal de Transparència 2019-2021 pretén planificar la política de transparència de la Generalitat. Es tracta d'una aposta decidida per avançar cap a una administració transparent, íntegra, participativa, eficaç i basada en el bon govern, com a estratègia per a l'adopció del nou paradigma que suposa el govern obert i establir una nova forma de relació entre l'administració i la ciutadania de la Comunitat Valenciana.
    + info
    Ver más
    Compartir por correo electrónico Compartir en Twitter Compartir en Facebook Compartir
  • Transparència renova la seua col·laboració amb el Tribunal de les Aigües

    Transparència renova la seua col·laboració amb el Tribunal de les Aigües
    • La Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació ha renovat el conveni amb el Tribunal de les Aigües de la Vega de València, dotat enguany amb un finançament de 100.000 euros que es destinaran al manteniment i funcionament de la institució, així com a sufragar accions de divulgació i promoció fins que acabe l'any 2019. Enguany es compleix una dècada de la inscripció de la institució en la llista del Patrimoni Immaterial de la Humanitat de la Unesco, motiu pel qual València ha sigut escollida per acollir la tercera Trobada de la Xarxa Mundial de Museus de l'Aigua.
    + info
    Ver más
    Compartir por correo electrónico Compartir en Twitter Compartir en Facebook Compartir

Pròximes activitats

12 de març
9.30 hores
IV Congrés de Bon Govern i Transparència de la Comunitat Valenciana
Facultat de Dret de la Universitat de València (Campus dels Tarongers)
14 de març
12.00 hores
Signatura del conveni de Transparència amb la Universitat Jaume I
Seu de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació (‘La Cigonya')
15 de març
11.30 hores
Recepció a membres dels CEVEX (Centres Valencians a l'Exterior) amb motiu de les Falles
Capitania General de València, Convent de Sant Domènec, Plaça Tetuan, s/n. València
Agenda completa
Carpeta ciutadana
  • twitter
  • youtube
  • facebook
  • instagram
  • © Generalitat
  • Vicepresidència segona i Conselleria de Presidència
    • Mapa Web
    • Contacte
    • Accessibilitat
    • Política de cookies
    • Informació Protecció Dades
Unió Europea. Fons Europeu de Desenvolupament Regional
x

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per a millorar el contingut oferit.

Més informació