La Subdirecció General d'Atenció a la Ciutadania, Qualitat i Inspecció de Serveis exercix les funcions de control i inspecció general dels serveis; la direcció, control, i coordinació de l'atenció a la ciutadania, la simplificació administrativa i els plans i programes en matèria de qualitat dels serveis, el seu mesurament i avaluació.

Novetats

Transparència celebra el segon encontre autonòmic sobre el servei d'atenció a la ciutadania 012

Transparència celebra el segon encontre autonòmic sobre el servei d'atenció a la ciutadania 012

La Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació ha organitzat una jornada d'intercanvi d'experiències entre comunitats autònomes sobre els serveis d'atenció a la ciutadania 012 que s'ha celebrat a València.

 

En esta jornada, el subsecretari de la Conselleria de Transparència, Alfonso Puncel, ha destacat que es "demanarà a l'administració de l'Estat que clarifique la qüestió de les tarifes en els serveis d'atenció a la ciutadania".

 

Una conclusió que s'ha acordat per part de les comunitats autònomes que han participat en este encontre. Es tracta de la segona trobada autonòmica realitzada sobre esta matèria i que ha coincidit amb el 20 aniversari dels serveis d'atenció telefònica i de les oficines PROP de la Generalitat Valenciana

Més informació ací: http://www.transparencia.gva.es/va/inicio/area_de_prensa/not_detalle_area_prensa?id=693884