La Subdirecció General de Qualitat i Atenció a la Ciutadania exercix les funcions de control i inspecció general dels serveis; la direcció, control, i coordinació de l'atenció a la ciutadania, la simplificació administrativa i els plans i programes en matèria de qualitat dels serveis, el seu mesurament i avaluació.

Novetats

« Ves enrere

Pla General de Inspecció de Serveis 2016-2017

Pla General de Inspecció de Serveis 2016-2017

Ja està disponible a la nostra web, dins del botó "Documents", el Pla General de Inspecció de Serveis 2016-2017 per a consulta.

El Pla de la Inspecció General de Servicis és un instrument que posa en marxa el Consell en el context del compromís que arreplega el Pacte del Botànic de promoure la transparència i lluitar contra la corrupció, en este cas en l'àmbit del control intern de l'administració valenciana.

El Pla establix els objectius i activitats a realitzar durant el període de vigència i adscriu les competències i funcions de la inspecció general dels serveis de l'Administració de la Generalitat a la subsecretària de la Conselleria de Transparència.

També el podeu consultar al següent enllaç: