Pérez Garijo destaca la tasca constant del personal de les oficines PROP en la millora de l'atenció a la ciutadania

03/12/2019

- La consellera ha assistit a la reunió de coordinació dels i les responsables de les oficines en la Comunitat Valenciana
- En la trobada s'ha informat sobre el projecte del PROP virtual i el nou servei AutoProp per a facilitar els tràmits a la ciutadania



La consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, Rosa Pérez Garijo, ha destacat i agraït "la tasca dels empleats i empleades públiques per a la millora constant del servei d'atenció a la ciutadania en tota la Comunitat".

La consellera Pérez Garijo, acompanyada del secretari autonòmic de Participació i Transparència, Ignacio Blanco, i del director general de Transparència, Atenció a la Ciutadania i Bon Govern, Andrés Gomis, han assistit aquest matí a la reunió de coordinació dels i les responsables de les oficines PROP en tota la Comunitat.

Durant la reunió, s'ha parlat del nou model d'oficines PROP en el qual treballa la Generalitat per a "fer una Administració més pròxima i on la ciutadania puga realitzar tràmits de manera accessible i directa", ha explicat la consellera.

Al mateix temps, durant la trobada s'ha informat del nou pla d'Atenció a la Ciutadania 2020/2023 i del nou projecte PROP virtual que es posarà en marxa en llocs on no existeixen aquestes oficines per a poder prestar un servei pròxim a la ciutadania; així com del nou servei AutoProp, que permetrà acompanyar a la ciutadania en els seus tràmits electrònics en les oficines PROP de la Generalitat.

D'altra banda, s'ha parlat de la coordinació de la xarxa d'oficines PROP d'atenció ciutadana presencial; s'ha abordat la transformació de les oficines en punts d'assistència en matèria de registre adaptades a les noves lleis administratives; a més de posar en comú les necessitats de formació del personal d'atenció a la ciutadania.

Actualment, en la Comunitat hi ha 26 oficines obertes i en funcionament, 8 pròpies i 18 mixtes amb ajuntaments.

Arxius relacionats